La “Vilafranca de les noves oportunitats” centra una campanya electoral socialista feta amb molta il·lusió i en positiu per entrar en una etapa “necessària” de progrés a la vila.

 Un punt informatiu proactiu i unes ulleres de realitat virtual seran els protagonistes de la campanya que visitarà tots els barris de Vilafranca.

El candidat del PSC de Vilafranca, FranCisco Romero, ha presentat en roda de premsa la campanya que els socialistes han preparat per a les eleccions municipals d’aquest mes de maig. Sota el lema “La Vilafranca de les noves oportunitats”, Romero formula una campanya feta amb molta il·lusió per tal d’entrar en una  “etapa necessària de progrés que porti oportunitats per a tothom i menys desigualtats”. El candidat assegura que després d’haver assumit la responsabilitat de donar estabilitat al govern municipal durant els darrers anys “per tal de garantir els serveis públics i l’atenció a les persones i també per fer realitat projectes com la urbanització del cobriment de les vies o el nou espai per a joves, La Nau” ara toca guanyar per tal de “liderar un nou govern a Vilafranca que permeti tirar endavant projectes que obrin noves oportunitats en l’àmbit econòmic i social”.

El candidat, FranCisco Romero, assegura que ho faran amb una candidatura molt motivada per la il·lusió d’encetar aquest nova etapa, combinant l’experiència que els aporta la llarga trajectòria municipal amb les idees que porten persones més joves que s’ha sumat a la llista, provinents de l’àmbit de l’economia, la sanitat i el sindicalisme.  Per Romero “qualsevol projecte de progrés passa per apostar per la innovació i la creativitat, sense innovació és molt difícil diferenciar-se d’altres ciutats. Un dels àmbits on Vilafranca pot destacar i tenir un paper protagonista és en el lideratge de com les ciutats poden lluitar contra el canvi climàtic”.

La campanya doncs, se centrarà en explicar les més de 160 propostes que el PSC porta al seu programa electoral i com seran possibles aquestes noves oportunitats a través de la innovació. Segons Romero la campanya serà de proximitat, feta amb molta il·lusió i en positiu “pensada perquè tothom se senti cridat a participar-hi”. Així, s’instal·larà un punt d’informació actiu, perquè “els ciutadans s’impliquin i participin amb les seves propostes”. El punt d’informació compta amb una pissarra on es poden llegir #hastags o paraules clau que centren la filosofia del programa socialista. Les persones que participin exposant en un pòsit dues propostes referents a alguns dels àmbits proposats, seran obsequiats amb unes ulleres 3D de realitat virtual, un detall que simbolitza la manera com els socialistes de Vilafranca veuen “un futur que aplica la innovació per tirar endavant com a ciutat aprofitant les oportunitats que obren les noves tecnologies”.

El punt informatiu visitarà durant la campanya tots els barris de Vilafranca.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.