FranCisco Romero trasllada a la diputada Meritxell Batet les prioritats del territori en quant a infraestructures. Romero vol “que Vilafranca sigui un exemple de com s’han de concebre les infraestructures per a les persones i per al creixement econòmic innovador”

mbatetfromero

La portaveu adjunta de la direcció del Grup Parlamentari Socialista al Congrés dels Diputats, Meritxell Batet s’ha reunit a Vilafranca amb el portaveu del grup municipal socialista a l’Ajuntament de Vilafranca, Francisco Romero, per tal d’abordar les necessitats en quant a infraestructures del nostre territori i traslladar-les al Congrés dels Diputats. En aquest sentit, FranCisco Romero, apunta com a prioritat la rehabilitació i reforma de l’estació de Renfe a Vilafranca i la millora del servei, amb la intenció d’aprofitar les vies del TGV per tal de tenir una parada de trens regionals a Vilafranca. Romero explica que cada dia es desplacen en trens de rodalies RENFE més de 5.000 persones de Vilafranca i comarca, amb un servei que “no s’ajusta a les necessitats actuals, amb temps de trajectes que són del segle passat. Cal millorar definitivament les freqüències i temps de durada”. Romero apunta a que el tren és una de les infraestructures estratègiques de la comarca “nosaltres volem ser un exemple de com s’han de concebre les infraestructures per a les persones, per això ha estat un tema d’activitat política en els darrers anys”. El socialista recordava que el 2004 es van signar els acords de soterrament de les vies i que en els últims anys s’han prioritzat les inversions del cobriment. A nivell econòmic, Romero apuntava que el tren és estratègic per a un creixement econòmic innovador, sobretot en un moment on s’està desenvolupant la renovació urbana del c/ del Comerç, un barri on hi ha empreses emblemàtiques de Vilafranca i “que volem convertir en un 22@, l’estació de rodalies ha d’estar a l’alçada del projecte que portarem a terme”.

La portaveu del Grup Parlamentari Socialista al Congrés, Meritxell Batet, recollia les reclamacions del territori subratllant que “Vilafranca és un lloc molt estratègic i cal apostar perquè les infraestructures estiguin a l’alçada dels temps que estem vivint. No pot ser que perquè el Govern de l’Estat i la Generalitat no facin una bona gestió del servei, Vilafranca es quedi enrere”. Batet ha assegurat que aposten per connectar els rodalies amb mitjans regionals i treballarà perquè “hi hagin les partides pressupostàries necessàries”. La socialista ha assegurat que a la tardor presentarà esmenes perquè l’estació de Vilafranca sigui una prioritat pressupostària i aconseguir el compromís i calendari d’execució per part de l’ADIF. Batet ha recordat també que la Generalitat hi té competències i ha demanat que posi també esforços en aquest sentit, per tal de fer-ho possible.

La diputada del PSC, també ha assegurat que pel que fa a la N340 a l’alçada de Vallirana i als punts negres que l’afecten, els socialistes continuaran portant les esmenes que cada any es presenten, tot i que el Govern de l’Estat no es compromet a fer-les realitat, ja que fins ara mai les ha dotat de pressupost.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.